V košíku máte zboží v hodnotě: 0 Kč

Obchodní podmínky

Na této stránce naleznete mnoho potřebných informací. Nebude-li Vám něco jasné, prosím, kontaktujte nás na tel.: +420 724 360 391 popř. napište e-mail info@sawe.cz. Rádi Vám zodpovíme Vaše dotazy a poradíme s výběrem vhodného vína.

Před odesláním první objednávky se prosím zaregistrujte! Bez řádné registrace není bohužel možné Vaši objednávku přijmout. Firma SAWE - South African Wine Emporium, s.r.o. si vyhrazuje právo v případě pochybostí o plnoletosti registrovaného zákazníka zaslat objednané zboží kurýrní službou In Time, která bude oprávněna ověřit věk příjemce při dodání.Souhlasem s uvedenými obchodními podmínkami a následným nákupem v internetovém obchodě https://eshop.sawe.cz/ zákazník potvrzuje, že dovršil věku 18 let. Osobám mladším 18ti let veškeré alkoholické nápoje a tabákové výrobky výslovně neprodáváme!

Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě SAWE – South African Wine Emporium nacházejícím se na internetové adrese http://www.eshop.sawe.cz. Všem našim zákazníkům doporučujeme seznámit se s níže uvedenými obchodními podmínkami, kde jsou uvedeny všechny důležité informace. Potvrzením objednávky zákazník souhlasí s níže uvedenými podmínkami nákupu v internetovém obchodě SAWE – South African Wine Emporium.

Registrace

Registrace slouží zejména Vám, našim zákazníkům a návštěvníkům, k usnadnění a zpříjemnění všech výhod a funkcí, jež eShop nabízí. Registrovaný uživatel:

  • může využívat všech výhod dalších slev zboží
  • pravidelně může dostávat emailem informace o novinkách, výhodných cenových nabídkách, pokud o to zažádá
  • získá přehled o stavu svých objednávek
  • má možnost ukládat záložky na své oblíbené zboží

Registrace zákazníka není podmínkou pro uskutečnění nákupu v eShopu

Jak nakupovat

Titulní strana obchodu je rozdělena do třech základních sloupců. V levém sloupci si můžete vybrat zboží pomocí prohlížení jednotlivých oblastí, kde se Vám také zobrazí seznam vinařství. Dále máte možnost výběru z vín, která jsou v tom daném vinařství obsáhnuta. Zboží se pak dále rozděluje podle dle názvu, ceny, atd.. Pokud je zboží více, pak je uvedeno na více stránkách, což je zobrazeno nahoře/dole počtem stran. Na tyto číslice lze „klikat“ a přepínat mezi jednotlivými stránkami. Střední sloupec nabízí vlastní zboží. Na titulní straně jsou také další ikony, jako obchodní podmínky, reklamační řád, kontakt, registrace, které Vám po otevření poskytnou další důležité informace.

Jak si objednat

  • telefonicky na čísle +420 724 360 391, dohodneme s Vámi veškeré podrobnosti.
  • pomocí tlačítka "přidat do košíku". Zboží je možno nezávazně prohlížet, dávat do košíku. Vždy při přidání zboží do košíku jste informováni o celkové ceně vybraného zboží a ceně balného. Cena poštovného záleží na způsobu dopravy, který vyberete v dalším kroku. Pokud se rozhodnete zboží objednat, je třeba se rozhodnout, zda objednávku provedete jako registrovaný zákazník a získáte tak různé výhody a možnost slevy při dalším nákupu u nás, nebo zboží objednáte bez registrace. Pokud jste již registrováni, nezapomeňte se před podáním objednávky přihlásit, pokud nakupujete poprvé, nezapomeňte se zaregistrovat.
  • e-mailem na adrese info@sawe.cz

Rozhodnete-li se vybrané zboží v košíku objednat, klikněte na odkaz "Koupit" a v košíku na tlačítko "Přejít do košíku". Ať už použijete kterýkoliv způsob ve Vašich údajích musí být uvedeno: jméno a adresa (případně sídlo firmy, IČO, DIČ, pokud nakupujete jako právnická osoba) a Váš telefon, který vyžadujeme z důvodu kontaktu s přepravcem, který s Vámi dohodne termín dodání, jenž Vám bude vyhovovat. Kliknutím na tlačítko "Potvrdit objednávku" zboží ZÁVAZNĚ objednáte.

Přijetí objednávky a její potvrzení

Hned po odeslání objednávky obdržíte na email uvedený v objednávce oznámení o přijetí objednávky do našeho systému. Pokud se tak nestane kontaktujte nás.

O Vaší objednávce jsme také okamžitě informováni i my, zkontrolujeme ji, ověříme dostupnost zboží v našem skladu a pokud zjistíme, že nic nebrání distribuci zboží, objednávku potvrdíme. V tom případě jste informováni emailem o potvrzení objednávky. V případě nějakého problému Vás budeme kontaktovat.

Objednávka zboží je závazná a řídí se obchodními podmínkami a reklamačním řádem uvedeným v nákupním řádu.

Podáním objednávky souhlasíte s těmito podmínkami

  • Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.
  • Vlastníkem zboží se kupující stává v okamžiku zaplacení kupní ceny a převzetí zboží.
  • Registrovaní zákazníci a kupující dávají souhlas ke zpracování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupu v internetovém obchodě SAWE.
  • V případě, že víno s daným ročníkem není na skladě, automaticky Vám nabídneme víno s ročníkem vyšším (pokud nebude v poznámce uvedeno jinak).

Způsob platby

Zboží je možné uhradit:

Platba bankovním převodem

Pokud si zvolíte tento způsob platby můžete Vaši platbu za zboží poukázat na náš účet čtyřmi způsoby.

  1. Přímá platba kartou v našem e-shopu;
  2. bankovním převodem z Vašeho účtu (internetbanking, GSM banking);
  3. složením peněz v hotovosti na kterékoliv pobočce Citibank přímo na náš účet;
  4. odesláním finanční částky poštovní poukázkou typu A z kterékoliv pošty v ČR.

Bankovní spojení: 115-3279620277/0100  účet vedený u Komerční banky

 

Mezinárodní formát čísla účtu je zaslán po objednávce ze zahraničí e-mailem zákazníkovi spolu s částkou poštovného dle platných tarifů České pošty.

Variabilní symbol je shodný s ID Vaší objednávky, které obdržíte v potvrzovacím emailu. Zaplacené zboží bude po obdržení platby připraveno a odesláno na Vaši uvedenou adresu.

Dobírkou

Zboží zaplatíte doručovací službě při převzetí objednávky.

Hotově, osobní odběr

V tomto případě zaplatíte hotově při převzetí zboží.

Dodací podmínky

1. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím společnosti PPL anebo je možno si je vyzvednout osobně (po předchozí telefonické domluvě) na adrese Náchodská 487/125, Praha 9 - Horní Počernice . Po - Pá od 10,00hod - 18,00hod.

2. Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad, který slouží současně jako dodací a záruční list.

Pokud je zboží skladem je obvyklá dodací lhůta u tohoto druhu zboží do 5 pracovních dnů. V případě, že by měla být dodací lhůta delší, budeme Vás informovat. Pokud potřebujete ještě před podáním objednávky vědět přesně termín dodání konkrétního zboží, prosím kontaktujte nás.

Převzetí zásilky kupujícím

Při převzetí zásilky vždy ještě za přítomnosti přepravce prosím zkontrolujte, že obal zásilky není poškozený (promáčknutý, roztrhaný, rozmočený, porušena balící páska). Pokud tomu tak je ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky a zásilku nepřebírejte. Napište na náš email z jakých důvodů jste nepřevzali zásilku. Co nejdříve se s Vámi spojíme a společně domluvíme dodání nové zásilky.

Pokud je zásilka v pořádku, je Vaší povinností bez zbytečného odkladu si dodané zboží prohlédnout a o případných závadách a nedostatcích nás informovat písemnou cestou (dopis nebo email) do tří dnů od jeho doručení. Toto se vztahuje i na neúplnost dodávky a nesrovnalosti v počtu dodaného zboží. Při reklamaci je nutné se zbožím předložit kopii dodacího listu (faktury) spolu s dokladem o zaplacení.

Odstoupení od smlouvy

14-ti denní záruka vrácení peněz

Aby pro vás bylo nakupování v našem eShopu opravdu bez rizika, řídíme se zákonem 367/2000 Sb. a poskytujeme 14tidenní záruku vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Podmínky vrácení peněz

  • zboží musí být naprosto neporušené, v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje
  • zákazník musí odeslat zásilku do 14 dnů od obdržení zboží zpět na naši adresu
  • přiložit k zásilce daňový doklad zaslaný společně se zbožím, popř. jeho kopii

Po obdržení a zkontrolování vráceného zboží Vám bude obratem zaslána zpět částka odpovídající prodejní ceně zboží na Váš účet (uveďte v průvodním dopise), popřípadě složenkou.

Zrušení objednávky ze strany provozovatele

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

  • zboží se již nevyrábí nebo nedodává
  • změnila se výrazným způsobem cena

V případě, že tato situace nastane, zavazujeme se Vás neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme s Vámi na další postup (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, atp...).

Reklamace

Reklamace budou vyřízeny v souladu s právním řádem ČR a to do 30 dnů od obdržení reklamace (zásilky). Veškeré reklamace musí být bezodkladně uplatněny, a to telefonicky, případně e-mailem.

Zákazník je povinen předložit spolu s vadným výrobkem také doklad o zaplacení. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným skladováním. To znamená, že se vztahuje pouze na zjevné vady chuti a vzhledu. Zboží musí být vráceno v původním obalu, v láhvi plné nejméně do 2/3 obsahu a uzavřené původní zátkou. V případě zjištění oprávněné reklamace bude zboží vyměněno kus za kus nebo bude dle dohody se zákazníkem vrácena cena zboží. Do této částky se nezapočítává cena balného a poštovného. V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zákazníkovi zpět na náklady zákazníka.

Ochrana osobních údajů

Provozovatel internetového obchodu shop.sawe.cz se zavazuje, že osobní data nebude bez souhlasu vlastníka jakkoli poskytovat dále třetí osobě a nepoužije tyto data ke komerční nabídce nesouvisející s provozováním internetového obchodu SAWE. Dále se zavazuje, že na písemnou žádost vymaže (i bez udání důvodů) tyto osobní data ze své databáze.